Voorbereiding - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Anne Zoutendijk

Blijf op de hoogte en volg Anne

21 September 2014 | Nederland, Rotterdam

Na maanden van voorbereiding waar ik mij zelf maar weinig mee heb bezig gehouden begon het een paar weken voor vertrek toch wel heel erg te kriebelen. We beginnen onze reis met een bezoek aan het Life Mercy Orphanage in Uganda. De examens op school zijn inmiddels over en last minute besluit ik nog snel een actie te houden, ik wil namelijk niet met lege handen aankomen bij het weeshuis... snel een oproep geplaatst op Facebook, via de Yoga en gewoon maar iedereen die het wilde horen erover verteld.
We slaan van die grote gestreepte boodschappen tassen in met rits bovenop... gewoon meteen maar 5, vol vertrouwen dat we die tassen in twee weken vol gaan krijgen.
En ineens gaat het snel, ik kom bijna dagelijks wel thuis met een tasje kinderkleding/schoenen/spelletjes en knuffels en ruim voor vertrek zijn alle tassen bomvol !


Iedereen nogmaal bedankt !




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 17 Feb. 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 12926

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 20 December 2015

Exchange Lyon

22 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Uganda en Kenia

17 April 2014 - 24 April 2014

Op bezoek

24 Mei 2012 - 19 Augustus 2012

Stage Kenia

Landen bezocht: